Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Firande

Kategori: Allmänt

Idag ska vi fixa tårta och glasyr till sockerchokladkakan. K och J kommer idag och ska fira min 20års dag även om jag fyller på tisdag men tiden är så knapp. På måndag kommer älskade vännen och på tisdag bär det av,på min födelsedag. Känns bra att de ska vara någonstans på morgonen så jag ska orka väcka mig själv(kanske) och börja fixa med lunch och kolla över packningen en snabbis så inget fattas. Sen så kommer de hem bara en liten snabbis innan de ska iväg igen så hinner knappt prata med dem innan vi ska åka. De är inte ens hemma då. Men längtan är stor och taggad är jag! Bara imorgon jag inte är så lika taggad på. Men om jag får ett presentkort så ska det användas på måndag när jag är själv xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: