Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Fin dag

Kategori: Allmänt

Idag är det soligt och skönt ute ☺️ Har legat och gassat under frullen så ska smälta maten lite för att göra lunch sen. Ska även på ghospel och är endast nervös för bussbytet och om man ska hitta rätt sen. Tre timmar kvar tills kag ska åka. Det ska bli jävligt roligt och är jätte förväntansfullt inför hur det ska va 
:)

Igår så fick jag ett sms från ett jobb som ville ha mig så hoppas innerligt att hon hör av sig idag, det skulle betyda så mycket för mig! Om jag fick jobbet så kan jag bygga upp så mycket på det :) en annan mobil, en lägenhet, sparpengar, börja med körkort ^^ 

Kommentarer

  • Malin säger:

    gött 😃kommer gå jättebra 😊


    Hoppas 😃❤️ skulle va perfekt för dig 😘

    Svar: Ja skulle det 😇❤️
    CeciliaAndersson

    2014-03-11 | 14:53:58
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: