Cecilia.Andersson

HÀr skriver jag om mina kÀnslor och tankar och vad som hÀnder i livet. Positivt som negativt.

🙍

Kategori: AllmÀnt

Ligger i sĂ€ngen och Ă€r trött som fasen. LĂ€ngtar hem och vill ha en kram. Men kommer jag nĂ„gonsin mer fĂ„ en kram? FĂ„ höra att jag Ă€r Ă€lskad, omtyckt eller brydd om? Jag vill höra att hon Ă€lskar mig, att hon inte har menat det hon har sagt. Varför skullr jag vilja glömma henne? 
Det kĂ€nns som att jag lika bra skulle kunna sluta att excistera. Spola tillbaka tiden sĂ„ att jag inte skulle ha funnits till, bara lillebror. Kanske livet hade varit bĂ€ttre dĂ„ för henne...att inte ha en kĂ€nslomĂ€ssig ungdom i hemmet. Jag vet inte. Just nu kĂ€nns det bara som att jag lika bra kan kan poffa upp i rök, va med om en olycka eller vad som helst för att uppmĂ€rksamma henne om att jag finns, att jag har kĂ€nslor med. Jag har försökt men dĂ„ kommer sura gubben tillbaka bara. Tack sĂ„ jĂ€vla dant dĂ„ kĂ€nns det som. 
Jaja, hoppas i alla fall att de sover imorgon nĂ€r jag kommer hem pĂ„ natten. 

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: