Cecilia.Andersson

HÀr skriver jag om mina kÀnslor och tankar och vad som hÀnder i livet. Positivt som negativt.

đŸ˜ąđŸ”«

Kategori: AllmÀnt

Jag orkar inte lĂ€ngre. Orkar inte kĂ€mpa. Orkar inte br om att det ska va frid och fröjd. Livet kĂ€nns inte vĂ€rt att leva lĂ€ngre. Det Ă€r vĂ€l för fan inte mitt fel att du fĂ„r en massa skit hela tiden enligt dig, men jag fan inte slĂ€ngt skit mot dig. Du fĂ„r vĂ€l i sĂ„ fall vĂ€nda ditt agro mot ditt val av livspartner för jag Ă€r sĂ„ borta nu. jag orkar inte kĂ€mpa för sig lĂ€ngre. Jag Ă€r sĂ„ borta. Om du vill ha mig i ditt liv sĂ„ fĂ„r du vĂ€l fan kĂ€mpa lite med för jag orkat inte grĂ„ta lĂ€ngre pĂ„ grund av dig o era diskussioner. FörgĂ„gna hit och dit. Man kan inte gĂ„ vidare om man drar upp det hela tiden. Men nu fĂ„r du som du vill. Jag drar. 

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: