Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

❤️

Kategori: Allmänt

Ligger i sängen och funderar på livet. Hur man ska eller vad man skall skriva om till prosan till en ansökan. 
Men samtidigt så saknar jag min finaste, älskade vännen som är hemma. Även om det inte var länge sedan vi sågs så känns det som evigheter sedan. Längtar som fasen tills nästa helg då vi ses igen och få va glad och lycklig och känna mig levande igen ☺️❤️ Se om det blir tältning en natt eller om man kanske skulle testa på att ligga under bar himmel, men får sr hur kallt det är-vill dock inte bli sjuk just nu med alla tider jag har uppsatt. Usch så mycket. Psykriatiska, gyn, AF, en tandoperation som hänger på axlarna, och säkert något mer som jag asglömt just nu som är asviktigt(skulle inte förvåna mig). 

Älskar dig❤️

Kommentarer

  • Malin säger:

    Usch, känner detsamma...liksom tenta, uppkörning, teoriprov, omtenta, tenta igen, ev omprov på körningen, boka tid till gyn och sjukgymnast då min rygg blir mer o mer fuckad -.-
    älskar dig också ❤️

    Svar: Ja usch allt liksom bara händer på samma gång känns det som -.- blodprovssvaren väntas med iver på med -.-
    Alltid ❤️
    CeciliaAndersson

    2014-03-09 | 03:57:24
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com
  • Malin säger:

    Och sörängen och jobbsök 😞😕

    2014-03-09 | 03:58:01
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com
  • Malin säger:

    Ja fy, är verkligen alltid så... Jaa ❤️❤️

    Svar: ❤️
    CeciliaAndersson

    2014-03-09 | 04:03:28
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: