Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Don't judge me

Kategori: Allmänt

Det är inte bara du som är känslig. Inte bara du som ska vara i centrum för all uppmärksamhet. Man kan inte tänka så när man har familj. Jag vill inte vara i centrum men jag vill för helvete att mina känslor och önskemål ska värderas med. Jag med känslor! Tårarna brinner i mina ögon och hjärtat är på bristningsgränsen. Du tror inte jag klarar mig själv? Ha ha ha vänta bara att se, för om du inte kämpar heller så tänker jag inte heller kämpa. Ni får ursäkta mig för att jag finns, jag vet att jag inte är värs nåt men jag älskar er i alla fall. Varför ser ni inte det? Varför ser ni inte mina härliga sidor utan bara mina dåliga? Får mina bra sidor till något negativt? Varför lyssnar su inte? Jag är vuxen nu och kan bestämma själv vad jag vill följa med på och inte, du eller ni kan inte bestämma vad jag ska följa med på. Tyvärr men så är läget alltså. Jag är inte ett litet barn längre. 



Kommentarer

  • Malin säger:

    Du är värd allt och alla gör fel som inte visar det varje dag. Du är vuxen och måste få gå din egen väg samtidigt som alla måste ge och ta, som familj måste man leva tillsammans och det är en skam att inte alla människor i världen fattar det 😔 älskar dig alltid ❤️

    Svar: Jag vill bara få en chans att vara vuxen och inte behandlad som ett barn, även om jag är någons barn så vill man bli accepterad och få sin röst hörd.
    Älskar sig alltid med ❤️
    CeciliaAndersson

    2014-03-29 | 17:16:22
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com
  • Malin säger:

    Ja verkligen, man måste få lov att växa upp och Göra sina egna val ❤️

    Svar: Ja tycker jag med ❤️
    CeciliaAndersson

    2014-03-29 | 19:07:39
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: