Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Till finaste ❤️

Kategori: Allmänt

Äntligen! Imorgon bär det av mot finaste 😃 har längtat efter det så länge, åka dit och hälsa på hennr och träffa hennes familj och alla djuren. Det känns som om det var evigheter sedan vi såg, även om det inte är det, men däremot är det evigheter sedan jag var där. 

Jag saknar nattpromenaderna, alla stundet man har roligt och gemenskapen. De här tre nätterna kommer bli så underbara! De är så efterlängtade! 

Tälta, laga mat på eld och i stormkök och sola och bada. Längtar som fasen! 

Fick denna söta bild skickad till mig för ett par dagar sen 😇 så jäkla gosig kisse asså xD



Kommentarer

  • Malin säger:

    Finally 😍😃😃😃❤️ o ska bli så jäkla göött 😃😇❤️☺️❤️

    Svar: Jaa äntligen lite tid för varandra med 😃😘❤️💋🌺💞💗🌹💐
    CeciliaAndersson

    2014-06-15 | 16:59:33
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: