Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Lite smått och gott

Kategori: Allmänt

Hej!
Eller om jag ska säga godmorgon vet jag inte med tanke på att det precis känns som om jag har vaknat-ävem om jag har jobbat mellan 9-16 idag. Känner mig något positiv då jag vet några positiva beslut samt ett som jag bevarar hemligt tills jag vet mer. 
• Ungdomsgarantin f o m 5/6-14 har jag gått in i och det känns skönt, bara vänta på att få besked om vilken couch man ska ha och när man ska börja gå dit. 
• Hemligt 😇 

Jobbet idag har gått bra, det har varit kundet hela tiden och det märks att det är sommar! 



Det är fortfarande advarmt och göttigt så vill bada men ska duscha nu och så får man se om man ska någonstans imorgon sen ^^ Min finaste kommer imorgon med och det gör mig så glad och får mig att känna mig komplett igen 😇 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Skönt att du kan känna dig lite positiv igen gumman ☺️❤️
    Jaa imorgon ses vi wiiiiie 😃😘☺️❤️💋

    Svar: Ja hoppas xD men får se hur länge det håller xD ❤️ hoppas på lite ännu bättre besked 😇❤️
    Jaa 😃😃😍😘❤️💋
    CeciliaAndersson

    2014-06-08 | 18:01:50
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: