Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Home

Kategori: Allmänt

Återigen ensam och ätit kvällsmat. Finaste har åkt hem för x antal timmar sedan och saknar henne redan massvis 😭❤️ Blir så tomt varje gång den ena åker... 


Imorgon så ska jag träffa en vän och bada i Johannelund för första gången och hoppas att man inte är lika feg-fett pinigt om man inte skulle våga i pga sjögräs eller nåt...

Men spelar lite Dragon Age origins och dödat Howe äntligen! Nu gav jag upp på en fight med typ 20män och mabari hundar. Känner att jag kanske ska prova på sims sen eller om jag ska läsa eller skriva. Får se vad jag hittar på men något vill jag göra. 


Var även såhär varmt i skuggan för några timmar sedan. 


Saknar dig bästa ❤️ you're always in my mind and heart ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: