Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Hemlgheter

Kategori: Allmänt


Jag har haft för mig hemligheter. Jag tänker inte berätta vad jag har gjort eller vart de ska. Jag vill själv inte sätta upp för stora förhoppningar och om det skulle bli något så kallad bra besked så blir det mycket roligare att bli överraskad och glad. Jag ska börja hålla saker och ting för mig själv för att själv inte bli besviken. Jag vet känslan. 

Nerslag är som att dö. Så är det i alla fall för mig. De nerslag jag haft är att förstöra min livs största dröm med vetandet om att det aldrig kanske kommer hända. Men men. Life goes on. 




Kommentarer

  • Malin säger:

    Allt får du inte hålla för dig själv du 😋 men vissa saker behöver man hålla för sig själv för att själv kunna reda ut vad som känns rätt och vad som kan tänkas ske osv, så Kan man berätta när man vet hur det blir 😘❤️
    Men promise, drömmen är aldrig förstörd, även om det är så det känns💋😘❤️

    2014-06-01 | 21:14:50
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: