Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Gotland

Kategori: Allmänt

Idag har vi kommit till stugan. Var svinkallt när vi fick komma in efter några besvärliga timmars sovande i bilen och kramp i knäna. Efter dusch och frulle så åkte vi till Lummelunda grottan. Vi kikade in i shopen och den guidade turen ett par hundra meter in i grottan och det var fantastiskt. Skulle vilja ta den långa turen någon gång. 

Hittade fina smycken och en fin tavla i de olika shoperna. Sen började det ösregna. Verkligen vräka ner och man blev dyngsur, plus att vi skulle stanna och köpa mjölk och vatten med. 

Nu är jag hemkommen med mor min efter en liten promenix med fina bilder på hedersplatsen. 





Saknar även min finaste som passar lägenheten och inte är helt kry ❤️ Håller tummarna för att hon ska bli att må bättre och att allting ska gå bra där hemma. Saknar henne massa masspr ❤️❤️ Krya gumman❤️

Muren i Gotland
Stor snigel

Stugan


Lummelunda grottan-ingången som de första hittade
Vikingasmycken

Mina skatter ^^

Kommentarer

  • Malin säger:

    Så underbart gumman!! Love it there ❤️❤️

    Tack så mycket vännen 😘❤️❤️ mår skapligt nu även om jag inte är 100 % 😘☕️🍵😇❤️

    Svar: Bättre väder än så länge idag 😇❤️

    Vad bra gumman 😘❤️❤️ får dricka lite honungsvatten 😘❤️🍯
    CeciliaAndersson

    2014-06-30 | 09:48:28
    Bloggadress: http://catch-my-breath-again.blogspot.com

Kommentera inlägget här: