Cecilia.Andersson

HÀr skriver jag om mina kÀnslor och tankar och vad som hÀnder i livet. Positivt som negativt.

đŸŒ»

Kategori: AllmÀnt

Bara för att skriva lite sĂ„ har jag precis Ă€tit frulle och tĂ€nkte spela lite sims innan jag ska pĂ„ ledsagning. 


Saknar Ă€ven min finaste som Ă„kte hem igĂ„r tidigt pĂ„ dagen. KĂ€nns sĂ„ tomt utan leendena, skratten och nĂ€rheten. Allt det roliga och stojiga vi hittar pĂ„. ❀

Inte min bild frĂ„n början. 

Men dock Ă€r denna söta kisse min bakgrundsbild och mĂ„ste verkligen snart gossa med dem och kattungarna som föds. Söta smĂ„ korvar. 

Annars sĂ„ har jag prytt min fot med ett omslag för att sĂ„ret gör sĂ„ förbaskat ont annars. Även om det inte vĂ€tskar sig och nĂ€stan bildat skorpa, torkat i alla fall sĂ„ gör det ont av minsta beröring och luft. 


Jag har annars fĂ„tt mitt schema tvĂ„ veckor framĂ„t. Hoppas att AF hör av sog imorgon dĂ„ jag tycker jag ska vara berĂ€ttigad ungdomsgarantin med de X timmar jag jobbar i veckan. 

Kommentarer

  • Malin sĂ€ger:

    Need to spend time again soon đŸ˜˜â€ïž Too painful to leave varje gĂ„ng đŸ’‹â€ïž

    Svar: Jaa mĂ„ste vi đŸ˜˜â€ïžđŸ’ fĂ„r trya to find a day o se om vi kan snart igen typ dör ju đŸ˜Żâ€ïžâ€ïžđŸ’‹
    CeciliaAndersson

    2014-06-01 | 21:16:10
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com
  • Malin sĂ€ger:

    Jaa verkligen đŸ˜˜đŸ˜˜â€ïž

    2014-06-02 | 08:27:22
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com

Kommentera inlÀgget hÀr: