Cecilia.Andersson

HÀr skriver jag om mina kÀnslor och tankar och vad som hÀnder i livet. Positivt som negativt.

Dagen 😍

Kategori: AllmÀnt

Idag har jag jobbat och bara haft fyra kunder mellan 9-13 men men jag var sjĂ€lv och det Ă€r kul för dĂ„ kan jag göra vad jag vill xD 
Hann ocksĂ„ trĂ€ffa finaste ❀ idag innan jag skulle hem och hon ut och Ă€ta. Alltid lika uppskattat att trĂ€ffa henne och saknar henne alltid ❀ SĂ„ lite utforskande av Gamla Linköping sĂ€ger man inte nej till 😇


Annars sĂ„ var det sista kördagen och sörjer för lĂ€r vara sysslolös nu sĂ„ jag bet inte vad. Men vi var ute och Ă„t pĂ„ Scandic och det var jĂ€ttegott 😊




Min tallrik. 

Men nu ska jag hem och spela sims eller cluedo och vila ordentligt. Möte med AF pĂ„ torsdag och jobbar fredag och söndag. 





Kommentarer

  • Malin sĂ€ger:

    Tackar icke nej till att ses nĂ€r man vĂ€l kan â˜ș❀ Mysigt đŸ˜˜đŸ˜‡â€ïž

    2014-06-04 | 12:13:34
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com

Kommentera inlÀgget hÀr: