Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Arg

Kategori: Allmänt

Vill de att jag ska jobba något eller? Är jag för smart för dem och ser vad fan de håller på med. Om man har gett något ett schema så kan man för helvete inte bara ändra det hela jävla tiden!!! 
Jag samlar till en mobil och andra saker och en lön utan ob och allt på 70/h ska jag klara mig på. Tänker fan inte syälla upp på dem mer. De är så jävla fake. Drar in arbetskraft på 10 pers och så lägger de till praktilanter. Man får inte ha 16åringar på kassan ich man får egentligen inte ha praktikantet på ett sommarjobb. Vi andra anställda då?? När ska vi få våra jävla pengar? 

Idag säger de ifrån mig mitt pass bara för en regnskur på morgonen, jaha men då kanske jag säger ifrån ett pass för att det är strålande solsken. Tror de jag är född bakom en spårvagn eller. Ha ha ha nej, det är hag inte. Jag set allt vad de försöker göra. Och tro inte att de gar en lön på bara 70/h. Onej de har nog ob och allt, men jag tänker inte va med längre, jag tänker inte bidra med gratis arbetskraft. Nu tänker jag söka sommarjobb någon annanstans ifrån. Även om jag tycker jobbet är kul så kan jag inte ta att man blir "lekt" med. 


Kommentarer

  • Malin säger:

    Usch nej fy såna skitförhållanden, de kan inte heller bara säga öh nej kom inte hit idag, kanske man BEHÖVER PENGARNA, och kanske man kunde gjort annat o kanske vill veta sitt schema 😤👿❤️

    Svar: Ja precis -.- ska fan hitta nåt bättre och jag vet att om jag vill kan jag 😈 om de vill ha mig kvar för de allt visa det med genom lite uppskattning för det man gör! 😈❤️
    CeciliaAndersson

    2014-06-12 | 17:01:35
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com
  • Malin säger:

    Såklart du ska o kan ❤️❤️💋 Jaa verkligen man kanske kan förstå att de är nya o osäker verksamhet men man kan o ska ändå behandla sin personal med respekt och värdighet!! 😤👿❤️

    Svar: Ja tycker jag med! Om man bedriver andra företag med så vet man väl ändå lite tycker jag. 😈❤️
    CeciliaAndersson

    2014-06-12 | 19:10:12
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: