Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Sörängen(!)

Kategori: Allmänt

Kan ni fatta vad som hände idag eller 😄😄😄 idag fick jag ett sms av mamma när jag jobbade som det stod "Ring mig snarast!" Och jag sade till att det va något och ringde mamma. Där fick jag höra att det hade kommit ett lustigt brev på posten till mig och att hon hade varit så fråck och öppnat det. Där stod det att jag hade blivit ANTAGEN TILL SÖRÄNGENS FOLKHÖGSKOLA!!!!!!
Kan ni fatta att jag började asgråta lyckotårar direkt och min dröm har blivit verklighet 😭 jag kan inte fatta att det har hänt 😯 det är för bra att vara sant 😯 



Kommentarer

  • Malin säger:

    Längtar såå sjukt mycket, äntligen får vi gå i samma skola o samma klass och bo i närheten av varandra 😇❤️❤️❤️ O jobba på oss själva o gemensamt på vårt skrivande ☺️❤️

    Svar: Jaa 😇😄❤️❤️❤️ finally 😇❤️
    CeciliaAndersson

    2014-07-09 | 08:26:13
    Bloggadress: http://catch-my-breath-again.blogspot.com

Kommentera inlägget här: