Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Packa

Kategori: Allmänt

Började packa till sörängen för ett tag sedan, eller ja så fort jag fick beskedet. Idag så är jag halvvägs till klar. Känns konstigt att veta att man inte kommer gå hemma varje dag sen om 34-35 dagar. Tiden går så fort, ännu fortare när man kör en träning på 30 dagar o är på dag 10 idag med den(börjar bli rätt svåra saker nu, men ändå skönt som fan). 


Det är bara lite men sen har jag den understa av dessa:


Som är fylld med ett par skor, böcker, kläder, smycken och jag ska få plats med fler byxor, en klänning, sminkväskan, mer underkläder, skolgrejs och sängklädet med mera. Vill inte släpa på för mycket väskor och så, men ska ha en tvättkorg med så då kan jag lägga saker i den med hihi ^^ 

Annars idag har jag varit på Ikea och Jysk med familjen och handlat, klädroller för hår o så, tandborstar, två kuddar o lakan och ett täcke. 

Det låter som att man skaffar massor men det gör jag inte, mycket har jag hemma och vill ju ha saker och ting hemma med när jag kommer hem. 

Jag vet ju att jag kommer ha en väska med mig för att släpa på böcker o så och sen en väska för handarbete. 




Kommentarer

  • Malin säger:

    Wiie, längtar 😃❤️

    Svar: Jag med 😄❤️
    CeciliaAndersson

    2014-07-15 | 21:37:53
    Bloggadress: http://catch-my-breath-again.blogspot.com
  • Malin säger:

    O ååh längtar tills jag har köpt mina grejer o kan packa dem med 😃❤️ O tills man får packa det sista o det börjar närma sig 😇

    Svar: Jaa verkligen 😄 inte för att jag har plats med nåt mer i rummet dock xD ❤️
    CeciliaAndersson

    2014-07-15 | 23:34:06
    Bloggadress: http://catch-my-breath-again.blogspot.com
  • Malin säger:

    Hahaha ne så känner jag med xD ❤️ Man får bo i ett hörn av rummet sista veckorna xD gör jag typ alltid iofs xD ❤️

    Svar: Hahaha xD jag blir tvingad till att va social för kan typ bara ta mig till sängen xD ❤️
    CeciliaAndersson

    2014-07-16 | 00:36:56
    Bloggadress: http://catch-my-breath-again.blogspot.com

Kommentera inlägget här: