Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Mys

Kategori: Allmänt

Idag(igår) träffade jag finaste och en gammal barndomsvän och saknat båda två så det kändes skönt att äntligen träffa dem. 

Först så kollade jag o min första vän runt i ena änden på stan men när vi skulle till öb så ringde min mobil o vc ville att jag skulle dit så då fick vi pallra oss dit. Slutade med att jag fick receptbelagt naproxen och järntanletter. Tacksam för att hon orkade följa med o vänta o så helt oväntat. 

Sen träffade jag finaste o då käkade vi pizza och hade det mysigt i några timmar och bara pratade. Det var skönt att bara göra det med och göra nåt man sällan gör 😇 sen blev det gottigt dricka som efterrätt. 








Broderade på kvällen och såg SoR med mor min. 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Så himla mysigt det var o så ett bra ställe med med stort utrymme o lite folk o bra personal :) får som sagt få in såna här kvällar/dagar borta i Nässjö sen 😇❤️

    Svar: Ja absolut 😇❤️
    CeciliaAndersson

    2014-07-17 | 06:46:28
    Bloggadress: http://catch-my-breath-again.blogspot.com

Kommentera inlägget här: