Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Gotland 5

Kategori: Allmänt

Idag så har vi faktiskt(äntligen!) plockat snäckor och varit på sandstränder. Vi har även ätit ute, även om det inte var så gott som jag hade räknat med, och varit på cementa och gått i lite prylbodar. 

Utsikt från ett torn från Cementa-min riktiga pappa har jobbat där på en av deras båtar

Stränderna

Passade på att fota lite änglakort
En fin kyrka vi kikade på i regnet

Och mina skatter idag var lite billiga ting:




När jag köpte det här fatet med cupcake-ljuset så fanns det två likadana fat, jag satte handen under det ena och fick en glasbit i fingret, blödde massor även om det inte var stort. Sade det till kassörskan och då fick jag ljuset på köpet^^

Imorgon blir det mest att städa och bada lite o mysa lite. 

Vill inte hem än, älskae det här! Funderar starkt på att kanske flytta hit nån gång i framtiden för att verkligen uppleva allt här o bara älskar allt verkligen! 

Saknar såklart min finaste där hemma❤️❤️❤️

Kommentarer

  • Malin säger:

    Låter gött du 😘❤️

    Vet känslan, man vill bara vara kvar... Får ta för vana att semestra där till att börja med ☺️❤️

    Svar: Haha nja okej dag men virkat massor nu så snart klar med balduken 😇❤️

    Ja verkligen 😇 som sagt-cykelsemester där 😇❤️💋
    CeciliaAndersson

    2014-07-04 | 00:00:05
    Bloggadress: http://catch-my-breath-again.blogspot.com

Kommentera inlägget här: