Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Gotland 3

Kategori: Allmänt

Om jag ska följa min rutin att skriva något innan jag somnar så tänker jag idag skriva om min tredje dags vitselse i Gotland. Kan berätta att för ett par år sedan så trodde jag att Gotland var ett eget land men har nu lärt mig att det tillhör Sverige. Ja, jag vet att jag suger på geografi och sånt, men jag har inte lärt mig men jag lär mig för fullt nu istället ☺️


Idag har vi besökt lite olika kyrkor och roma kloster samt lite badplatser och havet. Det här är en jätte vacker kyrka. 


Här är en till. 





Taket

En jättefin grav intill detta bord


Och...en till...



Och sista kyrkan nu då...


Men denna var ju lite rolig och invigdes med denna skapelse...


En man som håller höger hand bakom huvudet och vänster i ett fast grepp(onanerar enligt mig) om sin demoniskt stora kuk. 

Vackert på utsidan av kyrkan
Minneslunden



Tände ett ljus för morfar idag och för min morbor och hoppas han klarar sig. 

Vi besökte också ett kallstensbrott. Badade dock inte idag men jag ska nog allt våga mig i. Blå Lagunen hette det. 


Jag vet att det är mycket bilder och lite text men vi fikade mest och kollade runt lite. 




Vackra blommor på badplatserna och vid havet
Havet



En rauk-sten
Jag står på rauken med solen mitt i ögonen

Coolingen på väg tillbaka till stugan

Det var väl lite om dagen även om det läggs upp efter tolv så tänker kag mig ändå 1/7-14 ❤️

Och vill passa på att säga Tacl finaste för att du ställer upp med vår lägenhet och ser till att allt är bra hemma med fiskarna och så allt funkar 😘 saknar sig tonvis och vill krama om dig så du blir frisk och kry ❤️ Skickar en kramis till dig 💑❤️

Kommentarer

  • Malin säger:

    Gaah så mysigt, vill också åka till Gotland var så sjukt längesen minns knappt hälften xD ☺️😍

    Fina bilder gumman 😘❤️ särskilt kukrn xD

    Är istället på väg till work följt av en tripp till V, men sen hem till er och assova då jag jobbar kväll imorgon 😃 nästan som semester 😋😇❤️

    Awe så lite så gumman 😘❤️ om jag nu kan hålla fiskarna vid liv tills nu kommer tillbaka är ju frågan, inte gått så bra hittills xD tack o wishing I could hug you too 😫❤️

    Svar: Vi får fixa en cykelsemester hit nästa år för finns så mycket mer man vill göra o se 😇😍

    Hihi jaa verkligen xD dog xD ❤️

    Ja nästan xD men är det 16-21 då xD ❤️ det går säkert bra med både ock 😇

    Det går säkert bra vet du bumsan 😘 vi hat gamla fiskar med som dör av ålder, inget du orsakar 😘❤️
    Misses u so damn much 😩😭❤️❤️❤️💋
    CeciliaAndersson

    2014-07-02 | 06:53:38
    Bloggadress: http://catch-my-breath-again.blogspot.com
  • Malin säger:

    Jaa verkligen och vissa badplatser är fan i mig underbara när det är sol 😍 o skitbra tältplatser 😇😃❤️
    Ja 😇 ja då ☺️
    Are you sure about that xD ❤️

    Miss you too 😫😭❤️ you're supposed to be there when I get there ju 😯

    Svar: Ja 😇 har inte varit på nån sandstrand än men hoppas att vi ska till nån snart 😇❤️

    Jaa 😯❤️ empty without u 😩❤️
    CeciliaAndersson

    2014-07-02 | 20:16:31
    Bloggadress: http://catch-my-breath-again.blogspot.com

Kommentera inlägget här: