Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

#2

Kategori: Allmänt

Okej här kommer lite bilder på dagens glömda. 


Sparbössa med och älskar kinder bars och söt sparbössa som jag kan ha med mig till skolan hihi xD


Denna flirtade jag till mig av pappa...hade inte råd. 


Hittade fyrpack shower gel av the body shop för bara 11,60€ ganska billigt!



Denna underbara isglasform som jag tittade på i gotland men där var den svindyr, på båten 2€.


Fick denna av lillen, sötis. 


Bara för att se bakåt så var det här när vi passerade mariehamn idag, eller ja stannade där på vägen hem. Satt längst fram och ganska coolt faktiskt att se hur båten svänger och se allting som sker. Skedde under middagen. Kul är att det står två silja line inne i hamn där på bilden och när vi kommer, kommer viking grace och ska in med(fast mot finland). 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Nice things 😇 men du isglassform...?(fm) snaps o shots var det ju 😃❤️

    Svar: Haha nej inte isglass xD isglasform xD ❤️
    CeciliaAndersson

    2014-07-29 | 18:01:22
    Bloggadress: http://catch-my-breath-again.blogspot.com

Kommentera inlägget här: