Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

16 dagar kvar

Kategori: Allmänt

Jag kan inte tro att det faktiskt bara är två veckor och två dagar kvar till sörängen. Börjar bli lite nervös nu. Inte över studierna eller hur det nya folket kommer va utan över mig själv och allt runtomkring det. Känslan om att man kan tappa något man inte vill tappa eller om man kommer bli retad som jag blivit i varenda skola tidigare. 
Men tror det kommer gå jättebra men ändå pirrigt och förväntansfullt! Kommer bli skönt att komma hemifrån även om jag älskar att vara hemma så vill jag få möjligheten att sakna hem lite och lära mig att vara självständig med även om jag vet att jag är det. 

Men jag har inte så mycket kvar på packningen nu. Ska skaffa lite kläder och lite andra saker så är jag klar sen 😇 det mesta klart till hygien och klädet samt övrigt och allt klart till sängen. Men ska pyssla med ett snabbt kuddprojekt bara för att pyssla lite då jag fick med mig en av mina gamla kuddar från boxholm från finlandsresan. Har köpt en prydnadskudde men två skadar aldrig om någon nu skulle sova över. 
I klädväg har jag bara trosor, bh, mjukisar, jacka, strumpor att köpa och lägga ner dem samt lite kläder jag lagt på packningen ner i min stora svarta väska. Fixa en ryggsäck med men det är inte det viktigaste. 





Just nu håller jag på med daily challange och inte så mycket kvar. Efter idag är det bara tre dagar kvar och sen så ska jag väga mig och ta lite mått och se vad som hänt :) 



Kommentarer

  • Malin säger:

    Äsch, vi kommer att ta dem med storm och det kommer bli skitbra :) men lite pirrigt är det ju såklart....;) har med en del kvar på inköpslistan kvar hm men det är ju kul att inhandla sånt o lite kan man ju ta sen när man får mer pengar :) ❤️

    Svar: Ja kan man xD men är saker jag måste ha innan som e kvar :p har massa sen jag måste införskaffa i klädväg sen xD ❤️
    CeciliaAndersson

    2014-07-31 | 21:23:15
    Bloggadress: http://catch-my-breath-again.blogspot.com
  • Anonym säger:

    Ja me too 😇 inte köpt kuddar o lakan o tvättmedel etc etc plus ska köpa lite kläder innan xD ❤️

    Svar: Jag har inte råd med kläder innan xD ❤️
    CeciliaAndersson

    2014-07-31 | 23:37:52
  • Malin säger:

    Ne men måste du väl inte köpa innan heller xD sa bara att jag skulle göra det xD ❤️

    Svar: Haha ne men annat måste jag skaffa xD mjukisar o jacka e viktigast xD ❤️
    CeciliaAndersson

    2014-08-01 | 00:35:29
    Bloggadress: http://catch-my-breath-again.blogspot.com
  • Malin säger:

    Men lär inte heller ha råd med allt xD så får bli en del i höst med känner jsg xD ❤️

    2014-08-01 | 00:38:11
    Bloggadress: http://catch-my-breath-again.blogspot.com
  • Malin säger:

    Men det är väl ändå lite kläder 😊❤️

    Svar: Ja men finns en hel del som jag måste ha xD men hittade tights-strumpbyxor o leggins idag för 10kr/st xD❤️
    CeciliaAndersson

    2014-08-01 | 18:02:55
    Bloggadress: http://catch-my-breath-again.blogspot.com
  • Malin säger:

    Usch jag med o skor xD ❤️yay xD

    Svar: Haha usch köper jag där sen xD ❤️
    CeciliaAndersson

    2014-08-01 | 23:29:39
    Bloggadress: http://catch-my-breath-again.blogspot.com

Kommentera inlägget här: