Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Turbulent nyårsafton

Kategori: Allmänt


Foto av:Malin

Dagen började bra, man var på gott humör och trodde sig kunna skämta. Men allt går åt skogen och man vill ingenstans annat än hemifrån. Tjafs och gnat och höga röstet och man vet inte själv vad man gjort och försöker förklara vad man menade. 
Tårar och erkännanden. 
Kanske var detta bra för oss alla på något sätt, känslor som legat inne som man erkänt. 
Andra känslor som man kanske har fått bekräftelse på att det inte är så eller sådant man har behövt att höra-även om man hört sådant man inte velat. 
Det kanske har fått en att förstå hur mycket man egentligen betyder. 
Men med alla på plats igen så firar vi nyår och förvånas över hur många lyktor folk släpper iväg(undra hur många bränder det var inatt pga dem...).


Nu även om dessa kort inte var de jag fick just då, så fick jag att jag skulle förlåta och acceptera och ge ut kärlek för att komma vidare med mitt divine mission. Det kändes som att det var det jag gjorde igår. På mitt försökande sätt så gjorde jag det. Även om det jag menar kanske inte menas exakt samma för någon annan så kan jag leva med det, kärlek kommer jag alltid kunna ge, speciellt till de runtomkring mig och de som står i mitt hjärta <3

Mitt nyårslöfte: jag ska härmed leva efter bästa möjliga förmåga efter änglakorten och fokusera på mitt välmående och mina känslor och lära mig att uttrycka dem med ord istället för att stänga dem inne för allas välmående.

Kommentarer

  • Malin säger:

    Turbulent men slutade bra :) hoppas det blir ändring till det bättre <3

    Svar: Ja och det var skönt det :) kanske va bra att det hände oss alla så man vet vart man är <3
    författaren

    2014-01-01 | 19:43:52
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com
  • Malin säger:

    Ja var skönt :) ja kanske behövdes men alltid synd att folk behöver bli ledsna <3

    Svar: Ja såklart det alltid är det :/ men ibland så kan det va bra att släppa taget <3
    författaren

    2014-01-01 | 19:56:50
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: