Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Me

Kategori: Allmänt

Jag. 
Jag kanske verkar vara en trög, ovetande, självisk, deprimerad, konstig och sjuk person som de vita männen borde hämta. 
Men jag är i själva verket en väldig snäll och omtänksam människa som bara har råkat vara med om mycket i mitt liv. Jag en av de bästa vänner man kan ha. Jag lyssnar och trötsar och försöker inte sätta någon press. 
Jag är rn väldigt givmild och eftertänksam tjej med. 
Jag delar gärna med mig av det jag har förutom vänner och kärlek, men min kärlek vill jag dela med mig till alla. 
Jag är full av kärlek. 
Jag är full av drömmar. 
Jag är en smart person. 
Jag kanske inte vet det du vet dock, men det beror kanske på att vi är intresserade av olika saker. Du kanske är intresserad av politik medan jag av det övetnaturliga. 
Min kunnighet är i det overkliga, det paranormala, det övernaturliga. 
Medan du kan berätta om hur rätt du har i samhällskunskap så kan jag berätta för dig lm hur fel du har. För egentligen vet du inte nåt om samhället. Det förändrad och i dagens läge vet vi inte om någonting vi ser eller rör vid egentligen är riktigt(dagens smartaste uppvaknande).
Jag skulle säga att jag också är en riktigt klyftig person. 
Jag ser sällan det du ser. Du ser ett träd. Jag ser en ny värld, ett liv, rn möjlighet för pånyttfödelse och en historia och ett tillfälle för lek och skoj. Men du ser bara ett träd"ska vi hugga ner den till ved?". 
Jag skulle säga att jag är en drömmare. 
En fantasifylld person. 
En känslig person. 
 

Jag är en överlevare. 
Jag har överlevt mig själv mångfaldiga gånger. 
När jag menar att jag har varit med om mycket så tänker jag på:
Sjukhus
Olyckor
Sjukdomar
Fysiska anfall
Barnaminnen från fritis-övergrepp
Farfar-övergrepp
Förluster
Vad jag skulle kalla nästan nära-döden-upplevelser-händelser
Självmordstankar
Skillsmässa
Utkastad från komvux
Dagens mobbning
Förlorat vänner/kärlek
Och mycket mer...
Så ja, jag har all rätt av va deprimerad eller sitta i mina tankar ibland eller känna mig självisk över det jag faktiskt har kvar. Jag har en familj som älskar mig, kompisar som älskar mig, en styvfar som älskar mig. 
Jag har all rätt till att få känna ett behov av den närhet som jag inte fått eller känt att jag fått av dem jag skulle vilja ha haft det av. Upplevt det gensvar jag skulle vilja ha. 
Jag vet att jag måste stay strong om jag vill överleva och det är det jag gör. 
Jag har ett syfte, ett uppdrag, en mening med mitt liv. 


Kommentarer

  • Malin säger:

    Okej, vilken trångsynt person har du råkat ut för nu?:|
    You're strong o have a purpose, just like all people have egentligen men alla klarar inte av att inse vad det är <3

    Svar: Lite tankar bara ;)<33
    författaren

    2014-01-29 | 07:49:39
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: