Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Mars

Kategori: Allmänt



Jag fyller 20 år den 4mars. Jag har aldrig hittat på något på egen hand. Aldrig varit utomland eller kryssat. Jag har åkt båt till Finland men det är ju det andra hemlandet så det räknas inte. I mars ska jag ut och kryssa vare sig jag ska åka själv eller inte så ska jag inte ändra på datumet 5-7. Jag behöver det här och bara få komma iväg från allt. Även om jag inte har bokat resan än så kommer jag senast att boka den i mitten av februari(kanske är billigare då xD). 

Hela mitt liv har jag velat utforska världen. Och även om jag är en fattiglapp just nu så ska jag det. Jag ska åka utomlands och jag ska till Riga. 
Thats my Call. 

Jag vet att det kan bli långdraget på rn båt men man gör det ju så man vill ha det.

Kommentarer

  • Malin säger:

    Jag vill också med ju ^^ bara hoppas att det inte är nån tentaperiod eller nåt då xD <3

    Svar: Det tror jag inte det är xD men du börjar ju nästa vecka så då får du veta mer ;) <3
    författaren

    2014-01-13 | 09:49:23
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com
  • Malin säger:

    Du kan ju skicka länk om du vill <3

    2014-01-13 | 09:51:41
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: