Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Love

Kategori: Allmänt



Det går inte en dag utan att jag tänker att jag är lyckligt lottad som har dig. 
Du gör den här världen värd att leva, gör min dag varje dag. 
Får mig att skratta,
Får mig att le.
Du har alltid varit där, även om jag inte alltid insett det, förrän de senaste åren då vi växt mer samman. 
Och jag vill alltid finnas där för dig.

Jag kanske inte alltid är bra på att uttrycka mig, kanske inte alltid bra på att visa sånt jag känner, men du ska aldrig glömma att jag älskar dig i vått och torrt, genom eld och vatten. 
Vad som än händer och vad som hänt och vad som kommer hända - gör oss bara starkare och förstärker vårt band. 

Jag kan inte beskriva hur glad och lycklig jag är som har dig i mitt liv. 
Och så hoppas jag det alltid kommer förbli,
Vad som än händer
Imorgon
Om fem år
Tjugo år
Femtio
Så kommer du alltid finnas i mitt hjärta
<3

Kommentarer

  • Malin säger:

    Alltid vi, oavsett vad som händer <3 kan inte tänka mig en dag utan att veta att du finns vid min sida <3

    Svar: <3
    författaren

    2014-02-01 | 09:05:30
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: