Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Fredagskväll

Kategori: Allmänt

Lite tankar och händelser idag. Jag har passat lillebror två gånger(vilket jag egentligen skulle vilja slippa men man bor ju hemma så, då han kan va i skolan) och så har jag spelat dragon age och äntligen klarat ett av de större uppdragen och varit duktig på gåtor. 
Jag har även idag blivit rörd när jag läste en grej som gjorde mig glad och rörd från mine beste freunde<3 
Jag har även suttit och myst lite med familjen och försöker planera när jag ska firas av somliga på min 20åeadag som är om en månad. Och försöker också planera in en dagskryssning med bästisen :)



Kommentarer

  • Malin säger:

    Vi måste bokaaa :D <3

    åh frozen, fuskigt!! ;)

    Svar: Jaa måste vi :D<3
    Hihi^^
    författaren

    2014-01-31 | 23:02:45
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: