Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Update

Kategori: Allmänt

1. Mitt sår/stygn/whatever gör asont o läker förhoppningsvis. 
2. Trött som fasen men vill göra saker. 
3. Har sökt natt tjänst.  
4. Arbetat med poesi till sörängen. 

Finns massor att komma på. Funderar lite med över min tjugoårsdag o mitt ex kommer ihåg att jag finns, för jag fanns där på hans tjugoårsdag. Vet att jag kommer få en gudomlig och oförglömlig födelsedag med bästa vännen på kryssningen :D love u <333 och det ser jag fram emot av hela mitt hjärta :) sen så ska jag väl komma iväg att ta blodprov den 3e mars med men får göra det på morgonen :o och ska fira min födelsedag då med tårta och så då. Men fira med andra med och vet inte när det blir whaaa vad mycket det är i huvudet! Ska bli skönt att komma bort lite. Skaffa inspiration och tidsperspektiv. Gick hela dagen idag pch trodde det var söndag(nu e det de men inte då). 
Foto:Min bebis, ha frid Gosan. Jag saknar dig varje dag. Din mjuka päls, lugnande purr och din personlighet och den kärlek du gav mig. Du har varit borta länge nu, för länge, jag vill ha dig här hos mig på min mage under täcket och känna att allt var som förr. Kommer aldrig hitta en katt som dig<3

Kommentarer

  • Malin säger:

    Bra jobbat :) det läker nog förhoppningvis snart o slutar klia o göra ont får vi hoppas!<3 det kommer bli aweesooome :D <3

    Underbar och älskad katt, saknar också mysiga fina gosan <3

    Svar: Kliar för det läker tror jag xD är ju liksom inuti det kliar.....gaffeln...xD <3

    Ja, så jävla mysig bara kommer hem nånstans ifrån...MJAAUUU....xD <3
    författaren

    2014-02-16 | 09:05:59
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com
  • Malin säger:

    Haha ja xD hahaha släng hit gaffeln o häcksaxen så ska jag plocka ut min knuta xD <3
    Jaa plzz mysmysis xD <3

    Svar: Haha xD<3
    författaren

    2014-02-16 | 13:45:10
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: