Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Rädd

Kategori: Allmänt

Jag skullr inte ha stannat hos pappa, jag skulle ha åkt hem. Nu framåt nattkvisten så hör jag ljud o dunsar utan någon rimlig förklaring :s 
Kan jag vara en av dem personer som är så pass öppna så andar dras till mig...även demoner...som de kallas. Ja jag såg det på ett spökprogram. Eller har jag hittat en slags portal eller samlingsplats för andar. Även om jag säger att de inte är välkomna här så fortsätter dem. Fast visst, jag bor ju inte här längre men ändå. 

Kommentarer

  • Malin säger:

    De kommer säkert inte åt dig, men jag förstår att du är rädd.. Usch <3

    2014-02-07 | 06:20:11
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: