Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

☺️

Kategori: Allmänt

Ligger såhär i sängen över två h tidigare än vad jag har gjort på länge. Ganska gött faktiskt även om det finns mycket jag vill göra. 
Ska för övrigt o ta blodprov imorgon-hoppas sköldkörtelvärderna är normala men troligtvis inte för har inte känt någon skillnad sen sist(de senaste 3månaderna) och hoppas de kan göra något åt det om värderna är stabila. Finns något som heter hypererios och blir lite halvnervös eftersom alla symptom nästan passar in så...
Och så sk jag till AF på steg 2 praktisk cv verkstad och fixa mitt cv, och registrera massa grejer. Sen hem och passa lillebror. 

För övrigt är det exakt 1 vecka kvar till kryssningen :D och min födelsedag. 
Fredag: åka till pappa över dagen
Lördag: handla mat inför resan samt baka
Söndag: K o J kommer och firar
Måndag: Mor o styfar samt lillebror firar mig lite och sen mer när jag kommer hem
Bästisen kommer
Tisdag: ÅKA :D
Onsdag: hemma igen :/ 

Ska bli skönt att komma iväg och ha roligt för att sen komma tillbaka med nya krafter! Det behövs. Blir så eländigt när alla går hemma och inpå varandra. Blir tight liksom och man bara aaaahhh! Men all tid man får komma bort slår högt men denna slår högre :)<3

Kommentarer

  • Malin säger:

    Det du vill göra kan du göra en annan dag 😊 hoppas de har en lösning ❤️
    Jaaaag längtar såå galet mycket nu 😃 om en vecka åker vi, om 6 dagar ses vi 😊❤️

    Svar: Nje xD vill göra det nuu xD ja 😯❤️
    Jag meeed 😃😃😃 vill fan åka nu asså ☺️❤️
    författaren

    2014-02-25 | 07:15:26
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com
  • Malin säger:

    Jaaaa plzz ☺️☺️☺️☺️❤️🍻🍷🍸🍹

    2014-02-25 | 10:28:17
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: