Cecilia.Andersson

HÀr skriver jag om mina kÀnslor och tankar och vad som hÀnder i livet. Positivt som negativt.

đŸ‘€...đŸ‘„

Kategori: AllmÀnt

Kan inte mÀnniskor sluta ljuga bakom ryggen pÄ folk.
Sluta döma och skylla ifrĂ„n sig. 
Fattar dem inte att de bara gör saker och ting vĂ€rre Ă€n vad det redan Ă€r med allting. 
Nej, det gör de inte utan de öser pĂ„ lite mer skit. 
Man klarar bara av en viss tyngd innan allting brister. 
Ljuga i papper, ljuga i skolan, gĂ„ varandra bakom ryggen. 

Jag Ă€r jĂ€vligt trött pĂ„ att stĂ€ndigt höra det dag ut och dag in. KĂ€nna nedstĂ€mdheten. 
Jag Ă€r trött pĂ„ att kĂ€nna de mörka kĂ€nslorna i luften. Jag saknar de rena goda andan... Att börja om. 
Pratet att stĂ€ndigt börja om nĂ„gon annanstans, samtidigt som det sker en massa skit bĂ„de hĂ€r och dĂ€r. 
Suck.

Life is tough and time wont stop so it could pass.
Life is going to move on and so do you have to-you just dont see that. 

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: