Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Bokat

Kategori: Allmänt

Nu har jag tillbringat några dagar med bästisen och bokat våran kryssning :D blir en resa till åbo då jag fyller år så vi firar mig på båten och äter gott och länge, festar och har askul! :) längtar massor efter en tid för mig själv och vännen, tror det kan behövas lite speciell egentid för oss, och alltid bra att komma iväg ensamma också xD blir 20 år i mars och börjar bli gammal xD 


Kommentarer

  • Malin säger:

    Blir asnice :D längtar ! Tack för de här dagarna :) :*<3

    Svar: Tack själv :) måste ses snart igen :*<3
    författaren

    2014-02-04 | 17:36:37
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com
  • Malin säger:

    Ja får försöka med det men kanske inte blir lika lång (kort -.-) vistelse xD får se hur skolan artar sig:) <3

    Svar: Ja men sånt som märks ju ;)<3
    författaren

    2014-02-04 | 17:48:02
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: