Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Lite blandat hemma

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag har vi handlat lite inför julafton på onsdag och lotter till uppesittarkvällen ^^ vi köpte även en jättefin Kungsgran i år, den ska pyntas imorgon efter att vi kommer hem ifrån min morbror. Vi ska byta klappar och äta middag där, ska bli mys :) 
Sen på måndag fyller lillebror och jag börjar mina ledsagningspass f o m kvällen :) blir en bra extraslant nästa månad :) 


Jag skrev en dikt(som jag låtit va pratig) till min morbror och den blev jag väldigt nöjd med faktiskt, ska ge den till honom i julklapp. Ramade in den(dock i en vit ram).


Det är skönt att va hemma men saknar bästisen ❤️



Kommentarer

  • Malin säger:

    Såå mys 🙊😇❤️

    Asfin dikt 😘❤️

    And she misses youuuu 😭❤️

    Svar: Ja 😇❤️

    Ganska nöjd med den xD❤️

    Come here 😭❤️
    CeciliaAndersson

    2014-12-21 | 02:04:04
    Bloggadress: http://catch-my-breath-again.blogspot.com
  • Malin säger:

    😇❤️
    Ja ska du va 😇❤️

    Jaaaaa 😭❤️

    Svar: ❤️
    CeciliaAndersson

    2014-12-21 | 15:33:36
    Bloggadress: http://catch-my-breath-again.blogspot.com

Kommentera inlägget här: