Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Julafton

Kategori: Allmänt

Idag har det varit en bra dag, inte bara för alla fina klappar utan det har känts som en riktig jul. 
God mat som jag hjälpte till med att göra. 




Pappa var och åt middag hos oss också, och lämnade paket. 


Pengar från honom, stig och farmor o farfar, sims4😍 och mjukisar + nattlinne. 

Sen senare efter att han hade åkt kom tomten efter Kalle anka. 


Sen fick jag massa fina julklappar!


Ram o pyjamas. 


Strumpor(dock lite stora). 


Ett spel 😍


Till badrummet :)


Fotvårdsgrejer. 


Ett jättefint kort från finaste ❤️


Nagellack, duschtvål/badskum Och ansiktsmasker. 


Sängset :)


Cupcakebok o set. 


Dubbel grytvante. 


Kortlek. 


Superbra termos! 


Böcker 😍 fick äntligen sagan om ringen 😍 


Sovshorts, touchvantar, termo tights. 


Garn :) dags att skaffa större förvaring!


Kapselmaskin 😍 och plus olika sorter till 😍

Fick även ett mobilfodral som jag bytte till :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: