Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Tisdag samt dagen innan

Kategori: Allmänt

Idag/igår började skolan på riktigt. Vi fick en uppgift att skriva en monolog. Jag har aldrig i hela mitt liv skrivit en monolog, jag bara "wtf är det" liksom. Men ändå så har jag lyckats åstakomma ett mästervärk enligt mig själv, även om jag är nervös för vad alla ska tycka, vad läraren'författaren' ska tycka. 

Idag har jag också handlat en möbel, ger ut bild på den imorgon, o köpte mat o tofflor. Missade middagen i skolan så fick göra mat själv. Så då blev det tandorikyckling med osttäcke och pasta 😇 blev riktigt gott. 


Har också idag skrivit på min bok och snart uppe i andra sidan på redigeringen, känner mig duktig då jag har satt upp en "tid" så att arbetet blir gjort och skickas in. Jag vill så gärna utvecklas och få något publicerar 😄



Kommentarer


Kommentera inlägget här: