Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Måndag

Kategori: Allmänt

Idag har det varit jättekul i skolan. Vi har haft upprop och kört lekar och god mat. Träffat en massa människor och fått lite smått reda på preliminärt schema. Skönt. Men denna vecka är rätt chill och man hinner ta in allt. 


Jag o finaste har varit lite tjejiga o sminkade varandra imorse efter träning vid 06:00 och sedan frulle. Det är skönt och kul. Nu har jag en jävlig teäningsvärk men älskar det så göttar mig bara efter framsteg. Imorgon är det jogging intervall. Men blir inomhus då det öser ner regn här bara. Blä för vädret. 

Men imorgon så är det tightare schema och man ska börja med ett tävlingsprojekt i grupper som ska redovisas o belönas på torsdag tror jag så blir spännande :) 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Ja allt är så himla spännande ^^
    men tagga träning och svett och träningsvärk, för fatta när man orkar mer och känner sig nöjd och det blir naturligt med träningen :))) ❤️❤️

    Svar: Jaa verkligen så jäkla skönt :)❤️❤️
    CeciliaAndersson

    2014-08-18 | 23:43:15
    Bloggadress: http://catch-my-breath-again.blogspot.com
  • Malin säger:

    Btw, profilbild material ;)

    Svar: Haha ja xD
    CeciliaAndersson

    2014-08-18 | 23:43:39
    Bloggadress: http://catch-my-breath-again.blogspot.com
  • Malin säger:

    Var på engelska "material", därav särskrivningen xD

    2014-08-18 | 23:46:51
    Bloggadress: http://catch-my-breath-again.blogspot.com

Kommentera inlägget här: