Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Fyfan vad härlig kväll!

Kategori: Allmänt

Ikväll har det ju bara varit totalt underbart, så underbart så man nästan spricker. Jag har hittat nya vänner och jag hoppas verkligen att det kommer förbli så. Jag har så lätt att förlora vänner men vill inte förlora någon. Sådant är så hemskt. 
Det har varit mycket skratt och mys och prat hela tiden. Både mindre personligt och mer personligt. Det har varit skönt. 

Vi började kvällen med tacos 😄 var underbart gott och roligt att inte behöva äta själv eller att se någon annan göra det. Det kommer verkligen att hända igen kan jag säga!😄
Sen så fortsatte kvällen med harry potter frågespel och snack om både det ena och det andra. 
Utökat mina kontakter. Sköna typer. Jag är så glad att jag har en så pass likasinnad klass ❤️ 





Jag fortsatte kvällen med att dricka en liten skvätt likör och spela lite sims o varva ner. 





Vi hade även första "lektionen" idag. På måndag börjar allvaret. Skönt!

Men för att samanfatta veckan så hade jag redovisning igår(torsdag) och det gick väl bra, och har även tränat och promenixat och ätit god skolmat. Det är typ det xD Även fått csn äntligen så ska pussla ihop allting ekonomiskt o sr vad som behövs läggas undan, vad som kan ocj vad som går åt i mat och vad som behövs införskaffas. 

Men nu ska jag sova. Imorgon kommer mor och styvfar hit o då får jag en skrivare(från pappa) och så ska vi käka pizza och köra till centrum lite. Godnatt ❤️

Kommentarer

  • Sarah säger:

    De e så himla gott me tacos :)

    Svar: Ja verkligen :) var längesen så var riktigt härligt :)
    CeciliaAndersson

    2014-08-23 | 01:29:21
    Bloggadress: http://CheerSarah.devote.se
  • Malin säger:

    Sååå nice känns så himla bra att höra även fast jag själv inte var där 😃❤️ Känns lovande liksom inför ett spännande år! 😍😊❤️

    Wiie mys 😇❤️

    Svar: Ja men var så jäkla mysigt 😇 även om jag hade tänkt att vara osocial ikväll xD❤️
    CeciliaAndersson

    2014-08-23 | 19:03:52
    Bloggadress: http://catch-my-breath-again.blogspot.com
  • Malin säger:

    Men man behöver inte umgås 24/7 liksom 😇❤️

    Svar: Ne precis 😇 ❤️
    CeciliaAndersson

    2014-08-23 | 21:39:00
    Bloggadress: http://catch-my-breath-again.blogspot.com

Kommentera inlägget här: