Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

En vecka

Kategori: Allmänt

Jag kan inte fatta att det bara är 7 dagar kvar räknat med idag, egentligen 6 dagar kvar 😯 det känns som att dagarna bara flyger förbi och att man inte riktigt hinnet med allt man vill. 

Men samtidigt så kommer det att bli så fruktansvärt kul och hoppas att det man förväntar sig där kommet bli sant. 


Var på biblioteket nyss med mor och styvfar i väntan på att få tatuera mig. Ska göra det på Studio S i hopp om att det ska bli bättre och så ska de fylla i lite. Även om jag är nöjd med hur den är så tyckte jag inte han jag var hos lyckades med mitt önskemål. Även om jag inte är rik så betydet det här någonting för mig så måste göra det för att jag vill och känner mig fin med det. Det är en del av mig. 

Bild kommer senare. 

Men såg en tiggare prata i en dyr telefon...




Kommentarer

  • Malin säger:

    Blir säkert awesome 😃 bara att de borde skicka ut eller ringa om boende 😯

    Klart du ska underhålla tatueringarna så det känns bra 😘❤️

    Svar: Jaa 😄 ja måste få reda på det tycker jag 😯❤️
    Ja 😇 ❤️
    CeciliaAndersson

    2014-08-09 | 15:42:58
    Bloggadress: http://catch-my-breath-again.blogspot.com

Kommentera inlägget här: