Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Blandat

Kategori: Allmänt

Det var ett tag sedan jag gjorde ett inlägg. Det har varit så mycket runtomkring mig. Dels har jag haft mycket med packning och känslomässiga besvär. 
Jag har förlorat en släkting som jag sörjer och hoppas den personen har det bättre nu i himlen ❤️

Dels så är det bara två dagar kvar tills jag ska till Sörängen, som jag längtar massor till!! Men börjar dock bli lite smånervös fast ändå inte.. Vill bara packa upp mina grejer o börja träna igen med ett nytt schema som jag o bästisen har gjort och så vill jag laga mat och fixa och dona på mitt sätt och bara komma dit och mysa med finaste ❤️


Har även lekt lite tidigare i helgen med spritförådet. 


Första gången jag lyckades med två lager. 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Jaa längtar sooo much 😭 fatta känslan på fredag kväll bara how to sleep 😯😵 att packa all småstuff som man inte kan va utan o jag ska packa min dator o allt 😯 sen bara är det dags på lördag förmiddag 😯 new life med so much fun o taking care of sig själv o each other o Cook food o träna o live life 😯😃😃😃❤️❤️❤️

    Svar: Haha jaa va uppe all night känns det som men kommer nog go to sleep tidigt så man kan gå upp tidigt o göra allt xD
    Jaa 😄❤️❤️❤️
    CeciliaAndersson

    2014-08-14 | 07:42:13
    Bloggadress: http://catch-my-breath-again.blogspot.com
  • Malin säger:

    Jaaa men eller hur 😍😍 lär väl säkert vakna mitt i natten ovh inte kunna somna om, om man väl somnar xD
    Wiiiho 😃😍😇❤️

    Svar: Haha jaa xD ❤️
    CeciliaAndersson

    2014-08-14 | 15:57:24
    Bloggadress: http://catch-my-breath-again.blogspot.com

Kommentera inlägget här: