Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Blandat

Kategori: Allmänt

För att börja med så är jag genomsjuk, förkyld men kanske har någon bakterie får se hur denna sjuka urartar sig ... Men men livet är inte slut och jag har varit i skolan(utom i onsdags) och ska börja med skoltidningen snart så möte på måndag om det, och så har vi haft en massa uppgifter och fått ganska bra respons så glad för det. 

Igår bakade jag med finaste och det blev underbart goda cupcakes 😇❤️




Imorgon kommer far min o ska hälsa på i mitt nersmittade rum så ska vi väl äta nåt o visa runt o handla lite kanske. Ser dock inte fram så mycket till det för kag ör typ död. Men men. 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Tagga skoltidning 😇❤️ o bli frisk 😫
    Jaa så goda 😇☺️❤️

    Svar: Ja 😇❤️
    CeciliaAndersson

    2014-08-29 | 17:07:51
    Bloggadress: http://catch-my-breath-again.blogspot.com

Kommentera inlägget här: