Cecilia.Andersson

HÀr skriver jag om mina kÀnslor och tankar och vad som hÀnder i livet. Positivt som negativt.

Underbar dag!

Kategori: AllmÀnt

Har legat i solen och skrivit idag! Hur varmt och underbart som helst! Kan knappt fatta 😯 snart sommar och snart utbildning pĂ„ sommarjobbet(hoppad lite mer pĂ„ ett annat men men) fĂ„tt lite fĂ€rg av solen Ă€ven om det inte syns pĂ„ foton Ă€n sĂ„ kommer det upp en bild pĂ„ det nĂ€r det syns 😉 
Om nĂ„gra timmar Ă€r det gospel som jag lĂ€ngtar som fasen till för idag ska vi trĂ€na i kyrkan 😃 och bara för att klargöra en sak: jag Ă€r inte det minsta kyrklig bara för att jag gĂ„r i en kyrkokör 😉 

Nu ska det skrivas hĂ€r â˜ș till lite vĂ€lbehövd country!



Kommentarer

  • Malin sĂ€ger:

    Gött â˜ș fĂ„r se om jag fĂ„r tid till att sola imorgon om det Ă€r soligt 😇 mĂ„ste skriva fĂ€rdigt idag xD

    Svar: Haha xD
    CeciliaAndersson

    2014-04-22 | 17:34:04
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com

Kommentera inlÀgget hÀr: