Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Tisdag

Kategori: Allmänt

Idag åkte min finaste bästis hem och det blev genast tomt här hemma. Saknar henne redan. Men det lär inte dröja alltför länge tills nästa gånf hoppas jag ☺️ 

Vi var produktiva på våran bok och det kändes asbra att komma igång igen och vill arbeta vidare med den men vet med att jag måste skriva klart några mer sidor på min prosa till sörängen. Det är min produltivitet idag! Skriver och fyller faktiskt i allt som ska fyllas i till ansökan så att det bara är att skicka iväg den sen 😃 

Idag är det även kör och längtar massvis! Vi börjar bli så duktiga nu och den 11/5 så ska vi ha debuten den här terminen och sen så får vi hoppas att det kommer upp nåt mer innan september! 



 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Ne förhoppningsvis inte 😊 blir nog nästa vecka ☺️❤️

    Wiie 😄

    Svar: ☺️❤️
    CeciliaAndersson

    2014-04-15 | 16:28:23
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: