Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

På väg hem

Kategori: Allmänt

På väg hem nu ifrån stugan. Varm bil och solen gassar! Suttit och gassat i den stekheta solen med bästa vännen ☺️ Känner hur det bränner i ansiktet och hoppas på lite bränna i alla fall. 








För övrigt så hade vi ingen fiskelycka. Annars så har jag levt på panodil och alvedon för han ont på ett säreget ställe, så får se om det blir akuten på måndag om jag inte har fått något svar än på mina vårdkontakter. Lite orolig över det men får se vad som händer och vad som sker. 

Kommentarer

  • Malin säger:

    We can go back...☺️😋❤️

    Svar: Jaa love to 😇😃❤️ need to 😯
    CeciliaAndersson

    2014-04-28 | 14:41:03
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: