Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Idag

Kategori: Allmänt

Känner mig lite trött idag, har lite ont och är lite seg 😖 men bara att hänga i och le. 
Har ändå varit duktig och varit vaken sen tolv typ och duschat, ätit frulle och målat naglarna ute i solen och läst lite i en bok jag lånar av min bästis ^^ 


Har även tagit kontakt med VT och ska få fylla i min tatuering så nu väntar jag bara att få svar om han ska ta nåt för det så jag vet när jag kan komma isf! Vill att den ska bli bra och hel så känner mig lite itu när fåglarna är trasiga. Vill titta på dem och känna mig fri och se mig själv flyga på deras vingar. 

Annars så kommer min bästa vän snart och imorgon bär det av till stugan 😃❤️
Love u forever 😘


Kommentarer


Kommentera inlägget här: