Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Dagen lite kort

Kategori: Allmänt

Är på väg att handla lite, men annara så har vi äntligen fått ett nytt badkar som är snyggare. 
Längtar tillbaka till havet och min bästis som åkt idag. Men kanske också behöver se över min egen situation med känner jag. Att jag inte mår bra och att jag har känslan av att någonting är fel. Jag har fått en akuttid imorgon så får se vart det leder, men alltid lika bra att oacka en liten väska ifall att man hamnar undet observation eller att tiden drar ut. Så är både rädd och orolig över hur det ska gå. 




Annars så invigde jag dagen med lite apelsinfika med min moder i dagens varma sol. 



Kommentarer

  • Malin säger:

    Ja du måste få ordning på det där nu 😵 otäckt ju 😘❤️

    Svar: Ja :s❤️
    CeciliaAndersson

    2014-04-28 | 15:16:23
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: