Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Lite smått

Kategori: Allmänt

Var ett tag sen sist nu. Jag passade inte jobbet och sa det. Telefonförsäljning var inte min grej plus att jag är skoltrött och typ gett upp och söker jobb för att kunna hoppa av. 
Snart har jag ett år med min älskade Albert ❤️ Och det känns så fantastiskt :D det är nog faktiskt det enda som känns stabilt just nu :o vårat förhållande, min bästa vän, Mollan(i know u read this ❤️) o min familj i linköping. Det är stabilt, det är hemma just nu- även om jag är instängd och tynger ner mig själv med onödiga plågor om allt möjligt som jag knappt själv förstår mig på :s men hemma hos pappa känns allting så dämpat...jag vet att han älskar mog villkorlöst men ibland känns det som att han kan visa det med. Jag vill inget annat än hemifrån och försöker dra mig så mycket som möjligt till mami o plastpapi o lillebror men ett eget boende och ett jobb är vad jag behöver just nu för att känna att jag själv är stabil. Jag vill va stabil och känna mig stående på egna ben. 
Men nu så ligger man i badet med levamde ljus o päron cognak o myser men börjar bli varmt av ångor så ska väl pallra mig ner i min källare xD 


ÄLSKAR ER ❤️


Kommentarer

  • Malin säger:

    älskar dig <3 öppnat cognacen alltså, wow ;)

    Svar: Älskar dig med <3
    Hihi ja fick lite lust sådär xD
    författaren

    2013-10-12 | 16:51:57
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com
  • Malin säger:

    haha nice xD saknar eeej torpön xD

    Svar: Haha eej jag heller xD
    författaren

    2013-10-12 | 18:49:43
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: