Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

ETT ÅRS DAG ❤️

Kategori: Allmänt

Har ett årsdag med min älskade Älskling idag ❤️ Tiden har gått så otroligt fort! Man hinner inte riktigt med :o 
Ett år. Jag har haft mina upp och nergångar, kanske inte alltid varit så rolig att handskas med, haft för mig saker... Men vad gör det? Jag har världens mest underbaraste och mysigaste kille som jag älskar över allt annat. Jag hoppas på en framtid, en med honom. Ett år har gått och det har gått fort, men det har varit det lyckligaste året jag har varit med om! Utan djupa deppressioner och då har han varit där, sagy att han älskar mig och fått mig att känna mig älskvärd. Jag älskar dig min älskling! ❤️ 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: