Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Dumpad

Kategori: Allmänt

Blev dumpad -.- jävla fegt men varför ska jag sörja? Det är inte jag som går miste om nåt utan det är han som går miste om en underbar tjej. Han kunde väl bara inte acceptera mig för den jag är eller hantera all den kärlek jag har inombords. Jag vet inte vad jag ska känna för han sårade  mig  så djupt och jag trodde vi var lyckliga. Men en sak är säker! Om han inte kan nöja en kvinna, varken bry sig eller veta om hon kommer eller ej så kommer han inte ha långvariga förhållanden. Kanske han borde pröva killar efter det han sagt. Och Faktum! MAN GÖR INTE SLUT VIA SMS!!! 



Kommentarer

  • Malin säger:

    Stay strong girl! Folk kan förvåna en över hur lågt de kan sjunka, just fuck it<3

    Svar: Ja, fuck it <3
    författaren

    2013-10-29 | 11:13:49
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com
  • Malin säger:

    Finns annat och andra att satsa på här i världen, sig själv t.ex<3

    Svar: Ja <3
    författaren

    2013-10-29 | 11:36:05
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: