Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

En natt i mitt förflutna...

Kategori: Allmänt


Var hos pappa över natten inatt. Det kanske inte var något jag skulle ha gjort. Det var en utan de hemskaste nätter jag haft på länge sedan jag förflyttat mig till mamma. 
När jag var och borstade tänderna på kvällen så hörde jag fotsteg utanför dörren, men pappa låg och sov. Det höll på i alla fall minst tio minuter :o det var ett annat ljud inblandat men kan inte sätta tungan på vad :s 
Jag kände mig inte välkommen. Kände mig överbevakad för varje steg jag tog på övervåningen eftersom jag bor i källarn där. Hela tiden ögon på mig i mörkret. Någon som är nära mig, negativ närvaro... 
Ingen känsla jag önskqr nån. 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Usch så otäckt...hoppas kursen ger dig några svar på hur du kan hantera såna känslor o vibbar :o <3 /malin

    Svar: Ja hoppas jag med :o <3 iaf få in mer positiva känslor :o <3
    författaren

    2013-11-26 | 21:21:17
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: