Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

PLUGG

Kategori: Allmänt

 
 
Plugg. GO go GO! Ja, jag sitter här hemma och försöker ta mig igenom det sista plugget till skolan eftersom slutbetygen sätts på FREDAG!
Känns typ som att ha den där boken på bilden med tanke på att vi inte har några böcker i samhällen och måste leta reda på allt, och vet vad jag ska göra i kursen för att bli godkänd och vet om jag är det för övrigt. Alldeles för sena kvällar, alldeles för lite tid och absolut alldeles för lite ork till att göra det när man har gjort klart Ansvarsfull Alkoholhantering, Historia A, Engelska B som jag gjorde på prövning och Svenska med flera. Bara samhällen man inte vet hur det blir med och hur mycket man hunnit med i idrottB:en och bara Fuck... Man vill ju få ha lite fritid med tanke på att man vill hinna jobba och tjäna pengar med.
Plugg. Det lider vi alla av mot studenten och det suger. Man är trött på skolan och slutkörd. Vi studenter behöver SOMMARLOV! Men gött att på onsdag slutar man och det blir skönt att sen bara yey arbetslös.. fast jag har fast tjänst på ett bra jobb, extra personal på vissa ställen... Men vill ju ändå tjäna lite pengar men får hoppas på mycket jobb sen med sommarjobbet som jordgubbsförsäljare ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: