Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

New Name

Kategori: Allmänt

 
 
 
 
Från och med idag så har jag bytt efternamn. Och vet ni vad! Det känns så himla skönt! Nu när jag har en styvpappa och min mamma och lillebror på ett ställe medan jag bor hos pappa, så känns det skönt.
Nu vet jag att jag har en släkt som ställer upp och finns där för mig om det någonsin skulle vara nåt, eller om det någonsin skulle hända nåt. Den känslan är ganska skön att ha faktiskt.
Någon som älskar en. Någon som bryr sig om en.
 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Skön känsla <3

    Svar: Ja, att få börja om på nytt <3
    författaren

    2013-05-29 | 21:49:31
  • Anonym säger:

    Liksom en ny glad familj bara sådär :) <3

    Svar: haha ja med faktiskt typ xD
    författaren

    2013-05-29 | 23:43:01
  • Malin säger:

    haha alltså var ej jag som skrev xD glömde ej skriva i namn xD<3

    Svar: haha misstänkte det men efter ett tag bara... tänk om jag skickar hjärta till nån annan... :| liksom bara dig o albert jag gör det till... mamma med men det är en annan sak xD <3
    författaren

    2013-05-29 | 23:48:00
  • Malin säger:

    hahaha xD mycket att förklara för övrigt, ne dog liksom nu bara xD<3

    Svar: hahaha xD FÅR INTE SKRÄMMAS så om att vara typ pedofil eller nåt... mördare.. Alien...HAHA inte redan kommit fram till att du är en Alien redan då men det är vi ju alla xD<3
    författaren

    2013-05-30 | 00:31:54
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com
  • Malin säger:

    hahaha sjäälvklart xD bara "heeej ^^<33333333 älskar diiig" hahaha that's me, pedot xD <3

    Svar: hahahaha xD börjar bli rädd att du ska anfalla mig när som helst liksom xD liksom oj så farligt det vore xD <3
    författaren

    2013-05-30 | 00:37:18
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com
  • Malin säger:

    hahaha xD hoppas du vet att jag inte är malin och kommer att hemsöka dig för all framtid nu xD ätit upp malin o skriver från hennes dator xD <3

    Svar: hahaha oj jag skakar av rädsla(rädisa annars) din Alien xD GE MIG TILLBAKA MALIN (6).. xD <3
    författaren

    2013-05-30 | 00:48:44
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com
  • Malin säger:

    moaahahahahahha xD <3

    Svar: haha xD <3
    författaren

    2013-05-30 | 00:59:55
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: